I see dead people (and they are datanördar).

Idag var jag på ett möte om webben i framtiden på min arbetsplats.
Varför JAG skulle gå på just det mötet är oklart.
Förmodligen för att jag aspirerar på omdömet "employee of the month".
Mötet skulle vara i 3 timmar.
Efter 1 timme (med halvslutna ögon) hittade jag på nån lam ursäkt och försvann som en avlöning.
Allvarligt.
Möteshållare nr 1; -Aaaaa,lite inledning först da. Ja har vart litte ansvari för den lilla turnén som vi har hatt mä dätta projekte ra. Dä har ju vart jämt gööörkul dä. Män nog om inledning, nu ska ja lämne övver te Torr Datanörsson som är en konsult som vi har vart i kontakt mä när dä gäller dätta. Så varsego.
Möteshållare nr 2; Ja män häj! Hähähä(nervöst skratt). Ja ni trodde nog att dä skulle räcke mä att äntligen få in Episerver(??????) på ere datorer män nu har vi tage stege litte längre sörrni. Hähähä(mer nervöst skratt).
Nu ska vi tänke att intööörnätt ä som ett sjätte sinne ra. Dä ä rä nye rä.
Dä ska liksom inte va så att en går å kôppler öpp sä, en ska liksom reden va öppkôpplad hele tia.
En kan tro att dä ä långt unna män dä ä nog bare en fäm år tess vi ä där.
Följt av "inspirationsfilmer", mer torra internetskämt och förståsigpå-detaljer.
Skjut mä!
Employee of the god damn millenium, thank you very much.

Kommentarer
Postat av: Vapendragaren

Ett tips för blggenergi.. .. .. blogspot.com.

Kan göra lite roligare grejer o då blir det automagistk kulare.. bra va.. jag älskar ju din blogg.. vill att du ska fortsätta..!

krem!

2010-04-14 @ 20:03:56
URL: http://vapendragaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback