Swisch! Helle ska börja blogga igen.

Jomen hej.
Har spenderat några dagar i sjukstugan (dvs soffan).
Febern vägrar släppa greppet och rastlösheten är total.
Klockan är mitt i natten men sömnen är långt borta eftersom det enda jag har gjort de senaste dygnen är att just sova.
Funderingarna florerar vilt i skallen just nu och det här torde ju vara det rätta forumet att släppa ut dem.

Numero uno: Sonen ska flytta till England i höst. Alltså på riktigt. ETT ÅR!. Han ska bo hos far sin i England. Utan mig.
Fast förnuftet säger att det är bra för honom och jag vill att han ska få möjligheten skriker sanningen; DU SKA VARA UTAN DITT BARN I ETT ÅR!!!. Paniken stegrar sig vid tanken och jag vill bara gråta. Min underbara lilla solstråle som är min klippa och mitt allt. Hur i hela HELVETE ska jag klara mig utan honom????

Numero dos; Älsklingen(världens bästa polisstudent) får snart reda på vart han ska göra sin aspiranttid. Han har sökt både KD &Sthlm. Gissar att han själv får välja eftersom han är såpass duktig men jag vill ju att han ska välja KD. Hur tacklar jag situationen om han väljer Sthlm?
Tacksam för upplyftande, innehållsrika samt livsförändrande svar.
MVH
Helle

Kommentarer
Postat av: vapendragaren

Du flyttar hit såklart!! Så kan vi leka lite oftare än 3 gånger per år...! Perfekt.. Fan va bra, nu har jag löst allt!

Postat av: Helle

Det var bara en grej till..poliser behövs överallt och mitt jobb finns bara här.

När du fixar jobbflytt till Sthlm kommer jag direkt.

Allt väl?

Länge sen du stärkte min trötta själ nu :)

2010-01-27 @ 22:07:48
Postat av: Helle

What, what, what!! Jag särskrev!!! Längesen menade jag!! Kör 40 Ave Maria och hoppas att min själ går att stärka/rädda.

2010-01-27 @ 22:08:59
Postat av: Elin

Oh my dear, För det första, skönt att se lite sär skrivningar (obs, meningen!) så det inte bara är jag som är inne på den ädla konsten (som jag brukar kalla det ;)För det andra så skulle jag nog använda mina sexuella förmågor att få honom att flytta hit till dit super duper braaiga jobb, för det tredje skulle jag nog grina typ hela våren och sommaren tills barnet åkte och sedan typ ett år till....så tyvärr inga styrketankar där...men som du skriver, du ger honom en otrolig chans och han kommer att växa som människa! Så du gör det rätta i att låta honom åka! Kramisar på dig!!!

2010-01-28 @ 13:24:17
URL: http://bloggmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback