2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Skrev c-uppsats, opererade mig, fick värsta bästa jobbet och startade bilen med startkablar(själv)!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Gav aldrig några tror jag..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp. Pernilla fick finaste Millie(jag blev gudmor!!), Tina&Tony fick en Leon, Tina&Johan fick en Marley, Annelie&Niclas fick en Eddie och Åsa&Thomas fick ängeln Aron.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, min fina vän Marie.
5. Vilka länder besökte du?
Schweden.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Säkerligen.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
19 april

8. Vad var din största framgång 2009?
Nya jobbet!

9. Största misstaget?
Hmm..mobilen jag köpte i januari.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Opererat bort blindtarmen.

11. Bästa köpet?
Måste vara nya skidorna!! 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Se ovanstående.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Släkt, underbara vänner, nya jobbet, teatern och nyheten om jag äntligen ska bli faster!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
??

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Kanske lite gladare?

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Bloggat. Hehe.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Don´t know.

18. Hur tillbringade du julen?
Med mina kärlekar (sonen&karln) hos svärföräldrarna i Sthlm

19. Blev du kär i år?
Blir kär igen&igen i min karl.

20. Favoritprogram på TV?
DH, Grey´s etc

21. Bästa boken du läste i år?
Hmm..kanske nån GW-bok.

22. Största musikaliska upptäckten?
Sonens klarinettkarriär

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Love.

25. Något du önskade dig men inte fick?
56 miljoner på Lotto?

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Bra fråga.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Bättre minne, fred på jorden, ekonomiskt oberoende och en dos med ödmjukhet kanske?

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Budget chic

29. Vem saknade du?
Alltid mormor, morfar & farmor och i år även Marie.

30. De bästa nya människorna du träffade?
Mina nya kollegor!!

Kommentarer
Postat av: ingefrid

Tack för din omtanke Helen. Det är verkligen så som det sägs, att i nöden prövas vännen. Jag är så tacksam för de vänner som hör av sig och visar sitt deltagande i vår sorg. Det betyder oerhört mycket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback