And the Oscar goes to....

Väldans lite händer i livet nu =Väldans få inspirationskällor till blogginlägg.
Så när det väl händer något som är lite extraordinärt måste jag ju dela detta med min(a) kära läsare.
Idag, min(a) vän(ner) har er (läs din) Helle i världen varit i närkamp med en av Sveriges bästa skådespelare och ståupppkomiker!!
Närå, men det var Helge Skoog.
Ovanstående agerar i de informationsfastlitepåskojmenmedengnuttaallvars-filmer som spelas in i samband med vårt visionsarbete.
Idag var "filmteamet" på min turf och spelade in och regissören fick (naturligtvis) upp ögonen för min karisma(läs kaffebrist) och min enastående skådespelarförmåga (läs det fanns ingen annan där som kunde ställa upp och säga en replik på engelska just då).
Hence: Helle = Filmstar.
Yttrar en replik när Helge har klämt sig ner mellan mig och kollegan Klara i en tvåsitssoffa och filmen har premiär på vår julfest.
Förväntar mig inget särskilt, kanske att filmen vinner en Oscar för bästa utländska film, en intervju hos Oprah och kanske en huvudroll i nästa Bondfilm.
*Ödmjuk*
Joråsåatteee..
Me&Helge = BFF.

Kommentarer
Postat av: Elin

Och NÄR är premiären på vanliga biografer?? Väntar med SPÄNNING! För oss 30+ är ju Helge Skoog en ikon! lyllos dig!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback