Uuuuuuuuuuuuuääääääääääääääää!

Kanske inte har varit den flitigaste bloggaren på sistone men nu måste jag, om ni ursäktar ordvalet, lägga en spya i etern igen.
Kollar på "Let´s göra nåt som liknar dans"
Jessica Almenäs? Ärligt talat.
Får hon säga vad fan som helst eller?
Exempel: "-Hahahaha Laila, det kanske inte är så konstigt att du är singel? Hahahahahahahahahhahahaha!"
"-Hahahahahahahahaha!Oj Kitty, nu höll du allt på att göra bort för juryn igen..hahahahahhahahaha"
Örfil!!

Sen tycker jag att det är lite jobbigt att Wahlgren "popkillen" 45 år gör bra ifrån sig.
Idag såg han ju för faen ut som en hallick från centrala Riga.

Nu är det Chevy Chase på Hjälp.


Kommentarer
Postat av: Vapendragaren

Nä män välkommen min vän! Jag har saknat att få läsa dina vassa ord innan jag går o lägger mig.

kramar!

Synd att ni inte är barnfria den 7.. :(

Postat av: Vapendragaren

Skärp till oss nu.. behöver lite Holyhellblogg!!

2009-02-11 @ 10:09:15
URL: http://vapendragaren.blogg.se/
Postat av: anna

tre ord: up pda tera!

2009-02-11 @ 20:09:22
URL: http://pappersdrake.blogg.se/
Postat av: Helle

Annax2: Tack.Kram tebax.Ja synd. Nu kom ett inlägg.Nu har jag gjort det.

2009-02-19 @ 07:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback