Misc.

Jahaoo.
Jag borde ju blogga eftersom alla( vapendragaren) tjatar så.
Men jag ôrker ju inte.
Om det hade funnits en stenografifunktion ( i helvete att jag särskriver, läs ordentligt!) på bloggen så hade jag använt den but nooooo.
Ok, kort då.
Nytt år: Aha. Gött. 31 i år. Lite ångest nurå.
Kärringar i päls som står för nära i kassakön: Käften! Och sluta hetsandas i mitt öra. Du får vänta på din förbannade tur. Och jag tappar ut tamponger på varubandet hur mycket jag vill, du behöver inte kommentera att jag ska hålla dem utom synhåll. Då kan du skicka husan till affären.Och din päls stinker dött djur. FYI.
Blondinbella i Let´s dance: Ja, bambi på hal is var det ja .Eller kanske : Don´t give up your day-blog.

I övrigt:
Jul=Bra. Mys.
Fin halsduk i mohair som
Debbie stickat= Älskert!! Görfin å mjuk å grejer.
Gett orm penicillin= Scary jävla shit men jag gjorde´t. Fick ingen t-shirt dock (än).
Skriver B-uppsats= Osocial och på något av ett stört/surt humör.
Grädden på moset= I´ve learnt something today: Skaffa inte bredbandstelefoni. I af inte  hos Telia.

(Nyårslöfte: Starta jihad mot Telia och rösta för att få rösta ut folk i Let´s dance istället för att rösta "kvar" dem.
Who´s with me?)

Kommentarer
Postat av: Vapendragaren

Tjoho!! Bra jobbat.. du kämpade dig igenom ett helt blogginlägg.. dutti kicka..!

Det kan vara jobbigt att blogga, men det är ibland något man "bara måste göra" :)

Sitter på tåg till Danmark.. är försenad.. sällan? SJ suger mer än kungen! Nä.. men nästan

Postat av: Vapendragaren

Tjoho!! Bra jobbat.. du kämpade dig igenom ett helt blogginlägg.. dutti kicka..!

Det kan vara jobbigt att blogga, men det är ibland något man "bara måste göra" :)

Sitter på tåg till Danmark.. är försenad.. sällan? SJ suger mer än kungen! Nä.. men nästan

2009-01-12 @ 18:56:47
URL: http://vapendragaren.blogg.se/
Postat av: Vapendragaren

Tjoho!! Bra jobbat.. du kämpade dig igenom ett helt blogginlägg.. dutti kicka..!

Det kan vara jobbigt att blogga, men det är ibland något man "bara måste göra" :)

Sitter på tåg till Danmark.. är försenad.. sällan? SJ suger mer än kungen! Nä.. men nästan

2009-01-12 @ 18:59:05
URL: http://vapendragaren.blogg.se/
Postat av: Vapendragaren

För fan... Jävla SJ.. Jag hade skrivit en lång kommentar.. o så kommer den inte me!! Nu orkar jag inte skriva lika långt.. SJs fel!! Som vanligt.

Min kommentar handlade iaf om att man ibland måste göra saker som man inte känner för.. som tex att lägga in ett blogginlägg... :) kram, hoppas tentis går bra!!

2009-01-12 @ 19:20:29
URL: http://vapendragaren.blogg.se/
Postat av: Vapendragaren

Sorry...

2009-01-12 @ 19:22:37
URL: http://vapendragaren.blogg.se/
Postat av: Helle

Tack, du har egenhändigt ökat min kommentars-statistik med 500%! :D

Det är fan bra jobbat!

2009-01-13 @ 21:28:12
Postat av: Evelina

fin blogg :D

2009-01-15 @ 12:34:41
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback