Boys will be boys. Eller?

Står i valet&kvalet att berätta vad som hände idag men eftersom jag äntligen loggade in här efter gaaaaanska länge så tror jag att jag har bestämt mig.

Idag blev min son påhoppad av 5 (FEM) andra killar som la ett hopprep runt halsen på honom.
Han har ett litet brännsår som vittnar om vad som hände.
Anledningen?
 Fan vet.
Verkar som om han kom "i kläm" hos ett killgäng som letar positioner i skolans hierarki.
Skurkarna i fråga (killar mellan 9-11 år!!!!!) hävdar att de skulle "skämta och binda fast honom för att kittla honom ".
BULLSHIT!!
Killarna hade retat sonen tidigare och när han sökte upp dem för att fråga vad problemet var small det.

De tog honom i ett kapprum där de var själva utan lärare. Tack&lov har min son såpass  mycket sinnesnärvaro att han vrålade av ilska och en lärare kom dit.
Vad hade hänt om han hade låtit dem hållas??

2 av 5 föräldrar har hört av sig till mig ikväll, hur i helvete kommer det sig att övriga 3 inte hör av sig???
Jag kan bara undra över vad som händer i tonåren om man som 10-åring lägger en strypsnara på en kompis?
Vart fan är världen på väg?

Kommentarer
Postat av: Tove

Men hjärtat mitt.Jag börjar gråta hur kan man göra så?? Ge honom en massa kramar från mig. Fantastiska Adam jävla skitungar!!

2009-08-20 @ 10:47:32
Postat av: Helle

Ja, visst är det otroligt?

Hela grejen är så sjuk så jag har svårt att fatta att det faktiskt hände!

2009-08-20 @ 11:49:58
Postat av: Vapendragaren

Men va fan e de frågan om..! Va hände, vad sa läraren, vad sa föräldrarna.. ber om en fortsättning på detta tack..

Krama Adamis från mig me! Han e ju en hårding..!

Postat av: Carro

föräldrarna ringer inte? inte konstigt att ungarna är som dom är.....

2009-08-22 @ 21:58:00
URL: http://http://lifeofcarro.blogspot.com/
Postat av: Helle

Vapen: Uppdatering per tfn.

Carro: Nu har det gått 5 dagar. Inte ett ord...

2009-08-23 @ 23:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback