Jag är trots allt kirurg.

Sonen ska sova och är lite orolig över mardrömmar.
Försöker pedagogiskt berätta att alla drömmer mardrömmar varpå nedanstående konversation följer:

Sonen: Drömmer du också mardrömmar?
Jag: Ja, absolut!
Sonen: Kan du inte berätta? Jag är trots allt kirurg.
Jag: Va?!
Sonen: Ja men vad heter det då? Fysiker! Nä..Geolog?
Jag:Menar du psykolog?
Sonen: Ja precis!! Jag vill vara din psykolog! Tag plats i soffan och berätta! Vad brukar du drömma om?
Jag:.......



Freud, any thoughts?

Kommentarer
Postat av: anna

arv och miljö min vän, arv och miljö...

Postat av: Åsa

Heeelt underbart!

Tänk om Emma och Adam skulle få barn tillsammans, vill inte ens tänka på hur nördigt det barnet skulle bli... :D

2008-10-20 @ 10:53:18
URL: http://ingefrid.blogspot.com/
Postat av: Helle

Anna: Kan EV ligga nåt i det. EV.

Åsa: Jag vill inte ens tänka på att Adam kan få barn..:D

2008-10-20 @ 13:07:19
Postat av: Anonym

Har du närt en kirurg vid din barm...

//IF

2008-10-30 @ 20:56:14
Postat av: Helle

Inger: Jag har väl det! :)

2008-10-31 @ 20:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback