Blandat hån&skitsnack.

Dåligaste domaren
Charlotte Perelli är gästdomare i kvällens idol: "Du har en stabil-het i din röst...*"
Verkligen?
Inte stabilitet då? Nä.

Hårresande
Debbie: Senaste frisörsalongen i Karlstad heter Hairmail. På riktigt.

Dubbelmoralen kring halloween.
Jag till sonen: Klart du ska gå ut och trick&treata ikväll!
Jag när det ringer på dörren: Fan! Nu är det säkert några snorungar som är ute och ska ha godis! Jag öppnar inte.




Det var nåt mer.
Men det har jag glömt.

Update: Du Debbis..Hörde du att Kevin sjöng "vår" låt ikväll?


* Du harrrgj en stabil-het i din rrrrgjöst....

Kommentarer
Postat av: Carro

yepp, du kommer till helvetet . Freddie väntar.....

Postat av: Debbie

Asså, jag förstår inte. Hairmail? Varför i hela friden ska en frisörsalong heta så?

2008-11-06 @ 11:07:07
Postat av: Petter

Hej Helle!



Ibland när jag ska skriva hotmail slinter fingrarna, så det blir hormail istället. Som någon slags mailttjänst för prostituerade. Och då brukar jag fnissa lite. fnissar nu



Man skulle kunna tänka sig att samma sak har hänt frissorna någon gång också och att de har tänkt sig att "det vore kul om man iställer stavade det med å så det blir hårmail, en mailtjänst för frissor" och sen översatt det helt till engelska.



mvh

2008-11-07 @ 10:44:11
URL: http://www.apanslillablogg.blogspot.com/
Postat av: Helle

Debbie: Därför att "Hair e jag" redan var upptaget.

Petter: Ja,det har du rätt i.De är rätt fyndiga de där frisörerna. Man kan ju förstå att det i längden(hahaha) blir tråkigt att bara klippa och klippa hela tiden och att man då sysselsätter sig med tokroliga skämt för att fördriva tiden.

2008-11-11 @ 11:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback