Allergisk


Sonen har en kompis som jag inte tål.
På riktigt, jag tror jag hatar ungen.
Han är otrevlig, uppkäftig, respektlös, värsta besservissern och pratar bebisspråk när han ska vara rolig.
Använder " Min pappa säger..." i varannan mening.
Sådär så att man fattar att hans pappa inte alls säger det.
Han vill bara säga emot.
Ungj***l!

Naturligtvis tycker sonen om att leka med honom.
Det är helt ok.
Så länge de inte är här.
De få gångerna de är här gömmer jag mig för jag får verkligen anstränga mig till det yttersta för att vara trevlig.
Han är en riktig jävla SKITUNGE!!!
(Ja, träffat honom idag).


There.
I said it.
Nu hamnar jag väl i helvetet.



(Tillsammans med skitungen).


Kommentarer
Postat av: Vapendragaren

Då hamnar du i helvetet med SJ då.. Idag är jag full av hat.. så jag hjälper dig helt enkelt att hata den där.. SJit-ungen..

Postat av: Helle

Du, han behöver lite hyfs(läs hat).

SJitungen..älsker den tôrra humorn!! :)

(han heter nog Lucifer i andra namn)

2008-10-22 @ 23:01:04
Postat av: Vapendragaren

LuSJifer

2008-10-24 @ 20:37:36
URL: http://vapendragaren.blogg.se/
Postat av: Helle

SJärt barn har många namn.

2008-10-27 @ 20:35:31
Postat av: Inger

Håller på dig. En sån ungdj* har jag också känt. Det gäller att organisera så man slipper bli provocerad. Har man tur har ungen nån sorts uppsättning av föräldrar som kan ta hand om eländet.

//IngerF

2008-10-30 @ 20:53:48
URL: http://.blogspot.com
Postat av: Carro

Yepp. känner igen det där. Men man behöver inte ÄLSKA ALLA BARN. Alla är inte rara äppekindande små änglar. Det finns skitungar, det gäller bara att försvåra lekandet samt göra riktigt äckliga bullar så att de aldrig vill fika hos dig. Ta salt istället för socker nästa gång. hehehe

2008-10-31 @ 16:46:41
URL: http://life of carro.blogspot.com
Postat av: Anonym

Inger: Det konstiga är att föräldrarna är supergulliga! Äpplet har fallit lååååååååångt från päronträdet.



Carro: Fika!? En skiva leverkorv. On a good day. Kanske.Hehe.

2008-10-31 @ 20:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback