Saw III

Bloggar från Carolines soffa:

Niklas Strömstedt: Kvällens: "Har du hört den förut?". Kvällens svar: Ja det har jag. I alla hissar i världen.
Calaisa: Vi älskar Dixie Chicks! Det gör jag med så därför kan jag kanske medge att de är rätt bra. Let´s face it: Brudarna kan sjunga!
Pame-killen: Men lilla gubben!! Nej, nej, nej! Du fick inte sjunga "Cara Mia" av en anledning. Däremot har du fått dina 15 seconds of flashing ditt paket i tv.
Bengtzing:Om den här låten har sjungits två heltoner upp så hade Linda gjort ett mycket bättre jobb, låter bara ansträngt. Dock rolig låt som jag kommer kunna utantill i sommar.
Nordman: Hej då.
Sibel: Grym röst, tråkig låt. Söt.
Fronda: Nej. Det blir det nej. Bestämt nej.
Charlotte: Får nog bli kvällens vinnare. Inte skitbra men hyfsad. Duger. Funkar.

Nour: You suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck!!!! Håll käften! !!!!
Jag blir fanimig förbannad bara jag hiörrrrrrrrrrrrrrrrr hennes rrrrrrrrriöööst.
Tycker att hon ska gå i ide istället för Björn.
Ge mig Björn.
Jag vill ha Björn.

Kommentarer
Postat av: Panna

Fredrik "Moroten" Kempe tycker jag gjorde sig bäst i TV. Synd att han bara satt där o såg morotig ut, hade velat höra nån bra morotslåt.. Hm, han kanske hade ätit mycke morot.. det kanske inte va brun utan sol?

O du, Nour e ju skitbra!! Helt perfekt dryg o härlig! Allvarligt Helle.. inse att hon e ball!!

2008-03-01 @ 21:35:30
Postat av: rosenblom

Calaisa... Jo, en begravningshymn i festivalen. Helfestligt. Helrätt. Verkligen...

Och Nour är mycket riktigt förbannat kass. Stort plus till Calaisa som inte lät henne säga nåt.

Men Björn var usel ikväll.

Postat av: Helle

Panna: Han kanske äter såna där karotentabletter..Maxisol eller vad dom heter. Morotig var han iaf.

Att jag ska tycka att Nour är bra är ungefär lika troligt som att du skaffar 14 konton på facebook. Nej alltså.

Rosen: Calaisas låt var mycket riktigt trist, hade de gjort en upptempo-låt hade det varit skillnad.
Nour är så jävla meningslös. Ta bort.

2008-03-02 @ 12:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback