Punktlista

  • Bad shit: 
  • Tvättmaskinen är paj. Så paj kan den aldrig mer bli.
  • Mina päron& min bror åker till Karibien på söndag. Två veckors lyxkryssning. Jag ska va hemma jag.
  • Mit tangenbor funkr int så br. Ala bokstävr komr int me. Jävl skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
  • Good shit:
  • Hyfsat nöjd med Perelli. Funkar.
  • I skrivandets stund leder FBK. I like.
  • Sälen på torsdag. Heavenly.
  • Avklarat seminarium som gick skitbra. Skönt.

Ja, det var väl det. For now.


Kommentarer
Postat av: Carro

Good shit:
Jägermeister
Vin
Öl
Snö
Skidåkning
After Ski
Uppåt väggen
Rå röj
Goda vänner
and last but not least...
...tomorrow, tomorrow, I love you tomorrow. You're only a day away!

Postat av: Helle

Can´t wait dear!!!
Ses om några timmar!
Ja just det ja, jag håller med.
Om allt.

2008-03-19 @ 23:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback