I öknen är sand billigt.

Lyssnar på nåt radioprogram där lyssnarna får skicka in kärlekshälsningar.
En tjej skickar till sin kille: "Jag älskar dig mer än alla sandkorn i Sahara.."

Eeeh va?
Betyder inte det att hon gillar sin kille snäppet mer än sand?

Vilken jävla öken för honom asså..
Han trodde väl att han hade hittat sin oas men nä du...Det var bara en hägring..




Ps. Har hittat en gammal grå hood som är så jävla skön.
Ett aber: Det står New Kids On The Block på ryggen.
Är det retro än?

Kommentarer
Postat av: Debbie

NKOTB rules!!! Fett coolt! Om inte du använder den så tar jag den!!!

2008-03-05 @ 22:08:38
Postat av: Panna

HAR DU EN NTKOB TRÖJA!!! ANVÄND DEN FÖR JÄVULEN!! Fan va coolt.. en sån skulle jag vilja ha!!!

2008-03-06 @ 09:40:21
Postat av: Helle

Gud va skönt att ni säger det båda två!
Den är såååååå skön!
Har nog fler i Säffle..kanske ska sälja och få mig en slant:)

2008-03-06 @ 12:47:44
Postat av: Panna

Jag vill ha!!!

2008-03-06 @ 21:02:29
Postat av: Åsa

Muahaha, Tove har nog en t-shirt också! :D
Själv skulle jag vilja stoltsera med en Håkan Hellström-tröja... den skulle jag faktiskt bära med stolthet än i denna dag
:P

Btw har jag fortfarande din pincett, jag borde ha ringt dig för en date där vi kan byta pincett mot bok.

Postat av: Helle

Åsa: Ja, vi får planera in en date!
Boken väntar!:)

2008-03-10 @ 13:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback