Dr Jekyll& Mr Hyde

Kära medtrafikanter i morgonruschen!

Vad skönt för er att ni kan åka två timmar innan ni förväntas vara på plats och därmed köra i 30 km/h på 50-väg!
Måste kännas så himla bra!

Eventuellt kan det kanske, bara kanske, finnas andra som ska vara på plats före er och som därför behöver köra i minst 50 för att hinna fram.
Men bara kanske alltså.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHH!!!!
Flytta på er förihelvete!!!!!!!!!!!





Ps. I övrigt så var lördagskvällens största behållning(förutom singstar-kavalkaden!) Corleones lilla kanin som valde att outta sin homosexualitet genom att jucka på alla manliga ben.
Inga kvinnliga.
Alls.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Japp, vår kanin är bög. Dessutom är han fet. En fet bögkanin är vad vi har.
men han är våran lille fetbög!

Postat av: Helle

That he is! Och en ganska söt tjockishomo är han oxå!

2008-03-03 @ 20:44:41
Postat av: Panna

När nån ligger o kör i min röv (bilröv) så brukar jag sakta ner lite till.. hihihi.. Det kanske var mej du körde efter..

2008-03-06 @ 09:43:24
Postat av: Helle

Panna: Så brukar jag oxå göra..Ultimata hämnden. Hehe. Och det var inte du..känner väl igen hårdrocks-saaben när jag ser den!:)

2008-03-06 @ 13:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback