And I will walk 5000000000000000 miles...Tydligen.

Eftersom jag absolut inte lider av ngn 30-årskris utan bara har insett att livet är roligare utan cigaretter(japp, har slutat röka), lagom med alkohol, regelbunden träning och "På spåret" på fredagskvällarna är det dags att även lägga chartersemestrarna på hyllan.
 

I förrgår införskaffades Fjällräven-brallor och mygghatt.
Vandringskängorna är invanda, impregnerade och klara.
Understället och skavsårstejpen är packade och kartan ligger redo.

Imorgon bär det av till Kebnekaise på vandringssemester!
På fredag eller lördag blir det en 10-timmarstur till sydtoppen om vädret tillåter.
Vi hörs igen på söndag då jag ämnar redogöra för barkgrötsintag och friska promenader på glaciären i rask takt.


Kanske hinner jag innan dess återfinna mitt vett och min sans som tydligen verkar ha åkt på charter utan mig.
Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Caroline

for real...? Bra jobbat.



Såg Bamse med en cigg igår efter han satt på Gucci.

Japp, de små jävlarna fick till det. Vill Adam ha en kanin? :-)

Postat av: Helle

Jajja box!

Varit rökfri i 2½ vecka nu, går finfint!

Hmm..Tror jag hoppar kaninen, vi har redan en i familjen..hehe;)

2008-07-02 @ 12:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback