Bitter är fortfarande det nya svarta.

2008:s bloggår inleds med följande:

Kollar på Let´s dance.
Jag har aldrig tålt Danny Saucedo eller va fan han nu heter. Ser liksom ut som om han konstant går runt o smaskar på ett paket smöööööööööööööör.
Tål honom inte nu heller men han lyckas ändå genom sin dansinsats förgylla min kväll.
Nämligen genom juryns kommentar om honom:
-Cha-cha blir inte sexigare för att man håller på och tar på sig själv hela tiden.

I love it.
Kan nästan lova att jag ska fortsätta kolla på Let´s dance bara på grund av den kommentaren.
Det självgoda leendet bleknade några nyanser(matchade visserligen det blekta håret).

Tony(som f ö verkar genomgå någon form av ålderkris med tanke på sin nya, blonda kalufs kombinerat med sjukligt plockade ögonbryn) trodde att alla tjejer i Sverige skulle rösta på Danny oavsett hur bra han gjorde ifrån sig.
Nä du Tony.
Icke!
Röstar hellre på Uffe Larsson.
Mååååååånga ggr.

Aaaaaaah..bitter smak i munnen. Vilket är lite skönt eftersom fjärrvärmen fungerar bra och jag behöver nåt nytt att bitterblogga om.
Kan nog bli ett bra år det här...


Kommentarer
Postat av: rosenblom

Nä, det är ett helvete när allt funkar... Det blir inte mycket bloggat då... Men det verkar lösa sig.

Postat av: Helle

Jodå, det brukar kuka ur när man minst anar det:D
Tur(?) är väl det! :D

2008-01-23 @ 23:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback