Träning du har glädje av...*

Kl:06.30 Vaknar. -Hmm..Känner inte av nån träningsvärk..
Kl:06.31. Flyttar lite på armen. -Oj då, där kändes det visst litegrann..hihi.
Kl.06.32. Försöker sätta mig upp.- Hoppsan, det tog visst lite på magmusklerna oxå..Får vila lite till.
Kl.06.35 Försöker lägga benen över sängkanten. -AAAJ! Jag kan fan inte röra benen!
Kl.06.35.27. Correction.-Jag kan inte röra mig alls.
Kl.06.36. Ropar på sonen. -Kan du komma och hjälpa mamma upp? Fort!
Kl.06.38  Ropar på sonen. -Kan du komma och hjälpa mamma ner på toastolen? Foooort!


Ja. Det blir spännande idag.


Ps. Dagens Arne blir Swedbanks medieanalytiker som på nyheterna uttalar sig om Metros årsbokslut:

- Ja, Metro befinner sig verkligen under press.


*SATS catchfrase

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback