Sågning nr 2

Ola: Nej men Ola. Du skriker och sjunger surt. Nicht gut.Tippar ändå på att Ola går vidare.
Lasse Lind: Harkla dig människa!!! Allvarligt, vad är grejen med att visk-sjunga?
The Nicole: Du The Nicole- The bottom is nådd. Trodde att man åtminstone skulle kunna låtsas sjunga om man ställer upp i melodifestivalen. Trodde tydligen fel. Håll dig till språk. Snälla?
Alexander Schöld: Bara titeln ger mig rysningar. Ännu en visk-"sångare". Undrar om han brukar tänka på Jimmy Jansson när han tajar. Dessutom är det så surt att en citron skulle få mindervärdeskomplex vid jämförelse.
Rongedal: Är hela bandet bröder eller bara klonerna med Dr.Evil-komplex? Preventivmedel någon? Nähä. Låter som Grace Kelly med Mika.
Sanna Nielsen: Fan oxå. När jag såg titeln innan att ha hört låten ville jag ju skriva: "Det är inte bara rummet som är tomt Sanna". Fast den är ju lite bra, inte värst nydanande men det är ju skitsamma. Hyfsad.
Andra generationen: Andra klass? B-märke? I´m lost for words! Hur fan kom den här med? Fick de in exakt antal bidrag i år eller?!?
Carola&Andreas: Med risk för att vara lite Arne. Jag har one love ikväll jag. Oväntat.

Eller ja, jag längtar efter Björn. Han kan nog oxå vara lite love. Eller mycket. Hoppas.


Ps: Stackars Kristian Luuk som måste hålla god min när han presenterar. Ge killen en Oscar. He´s doing a gooood job.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja va fan säger man. Kebabpizza? Gott förvisso, men att ägan en hyllningssång åt den och tro att man kan reprensentera kung och fosterland med eländet?

Jag gillade Sanna, Carola och tyckte att de röda sprattelgubbarna var roliga. kram kram

Postat av: Helle

Kan inte annat än att hålla med!
Sonen tyckte att kebabpizza-låten var roligt eftersom de sjöng "snopp".
Gött med någon behållning.

2008-02-17 @ 14:41:33
Postat av: rosenblom

Den som väntar på något gott... bla, bla, bla... Visst, men var är tredje sågningen?

Det var väl möjligen lite för lätt. Synnerligen uselt fält i den här tävlingen hittills...

Fördel Rongedal!

2008-02-26 @ 14:42:52
URL: http://rosenblom.blogg.se
Postat av: Helle

Ja Rosen,den saknas verkligen!
Hade ingen tillgång till dator i lördags.
Kanske fanns det ändå inga ord för att beskriva Upp&hoppa.
Kommer förmodligen en sågning ikväll.

2008-03-01 @ 13:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback