Girls just wanna have fun... and be less hungover.

Dagen efter.
Kan se färger igen och den mesta huvudvärken är borta.
Huvudvärken kan ev bero på intaget av detta(blandat med annat alkoholigt):

image159

Ev.

Fick skjuts till stan av snälla grannen till Blue Moon Bar.
Det var mycket folk men roligt.
Hittade en taxibuss med nyinflyttad chaufför.
Han tyckte nog att jag & Maria var väldans charmiga för vi fick åka hem gratis.
Tack.
Vaknade med värsta skallbanket bara för att inse att det var läge att skotta snö.
Skitsugen på det då.
Skottade blötsnö i en halvtimme tills jag var genomsvettig och huvudet dunkade så jag tror det hördes.
Skulle just gå in när det började regna.
Skottat i onödan.
Sköööönt.
Men jag är ju inte bitter i alla fall.
No sir. Nope. Jämt itt nôe bitter jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback