Arla-Elins KO-nspiration med Dr. Freud.

Dröm i natt:

Mitt kök är fullt av kor.
De bor i vardagsrummet och kommer ibland in i köket för att kolla om det är mat på gång.
Om det inte är klart går de tillbaka in in i vardagsrummet.

Maten är inte gräs.
Maten är konservburkar som ser ut som kattmat.

Kossorna får mat utifrån färg.
D v s burkarna är märkta utifrån kornas teckning,
Svartvit burk till svartvita kor o s v.
Utom tjuren(som är brun).
Han har ett eget märke.

När jag vill att de ska komma och äta ställer jag mig i hallen(3 m bort) och ropar: -Kossera, kossera, kossera!
Med gäll röst.
Då kommer dom.

Ibland har jag ingen ko-matskål diskad, då får de äta i plastburkar.


Drömtydning på det?


Kommentarer
Postat av: Debbie

Du är en ko? ... nej, vänta! Du är galen! Eller... du har GALNA KOSJUKAN!!!

2008-04-23 @ 17:17:49
Postat av: Helle

Det är nog allt faktiskt.
Skönt att du inte sa att jag är Arla-Elin iaf.
Thanks BFF.

2008-04-23 @ 22:36:38
Postat av: Corleone

Ja, inte vet jag, men teorin om att du har galna ko-sjukan är inte så dum. För nån Arla Elin är du inte. Den jäntan har aldrig smugglat in öl på Arvikafestivalen, kört sönder en cyckel på vägen hem, pippat sönder en säng i Sälen eller överhuvud taget haft latjolajban.

2008-04-30 @ 19:19:42
Postat av: Helle

Corleone: Tack! Tror jag...:)

2008-05-04 @ 19:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback