Ping pong - skitsång

Eftersom jag numera lever nån form av nomadliv spenderas mycket tid bakom ratten med radion på.
Av all skitmusik som spelas just nu är jag mest trött på "pingpong-sången" med Enrique Iglesias.
Hur "med" han egentligen är kan(och ska) iof diskuteras.

Fattar inte grejen med pingpong-ljudet heller. Undertiteln är "Do you know?"
Vad har det med pingpong att göra?

Refrängen går: "Do you know what it feels like loving someone that´s in a rush to throw you away?
Kasta pingpong-boll?
Enrique är tom i bollen?
Det låter som en kastad pingpongboll när man blir dumpad?

Jag skulle hellre vilja ställa frågan; Enrique, do YOU know what it feels like when I´m in a rush to throw YOU away?
Och eftersom jag ändå är i full gång med att kasta både skit och pingpongbollar;

Personen i videon har ingenting med pingpong-låten att göra sångmässigt.
Fo´ real.

Kommentarer
Postat av: Debbie

KOmmer aldrig ihåg vem som är vem. Men antingen är det Enrique eller den där Martin-typen som gör reklam för kondomer för extra små penisar. Jag har verkligen inget emot en liten penis, det är de små, små kondomerna jag tycker är så fasligt roliga!

2007-09-13 @ 12:48:50
Postat av: Helle

Har nog missat den.Synd. Oh well, tror Enrique behöver fler hjälpmedel än xs-gummi!

Postat av: rosenblom

detta är så sjukt roligt. avd "bråka aldrig med ljudteknikern om du inte kan sjunga..."

2007-09-13 @ 14:15:58
URL: http://rosenblom.blogg.se
Postat av: Helle

Eller hur!
Undrar hur många sådana inspelningar det finns och undrar hur mkt stålar det fiina folket har pröjsat för att det aldrig ska komma ut? :)

2007-09-13 @ 14:42:52
URL: http://holyhelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback