Lagen om alltings jävlighet.

Efter att ha teatrat i 5 timmar samt kört 5-6 mil i regn och rusk kom jag hem vid midnatt.
Skulle ta en låååååång dusch och sedan hoppa isäng.
Uppstigning 06.30!
Råkade efter en stund slänga ett öga på golvet utanför.
Det var fullt med vatten.
Lyckades rädda telefonen(som låg på golvet för att det inte skulle komma vatten på den vilket det gör om den ligger på porslinsfåtöljen)(nej, jag var inte paniskt rädd för att missa ett samtal men sonen sover) bara för att upptäcka att byxorna som jag ska ha imorgon hade glidit av kroken och nu låg i pölen.

Jag kan inte med ord uttrycka känslorna inombords.
I så fall skulle blogg. se få läggas ner p g a svordoms-overload.

Med detta i bagaget ska jag nu försöka sova lugnt i 5½ timme.
Jag vet inte jag..får väl se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback