Grön

Jag brukar vara nöjd om jag får shoppa nåt på H&M jag.
Typ en ny tröja för det hiskeliga priset av 149 pix.
Eller ett par nya, helt onödiga skor för typ fyra hundringar.
Då mår jag.
Gôtt.

Det är ju min värld det.

Min privata frisör  tillika vän har just återvänt från en shopping/nöjes tripp i NYC.
Bland annat inhandlades dessa:
image151

Avundsjuk?
Inte alls.
Jag är jätteglad för hennes skull.
Om det är nån som är glad så är det jag.
Ingen är gladare än jag.
Jätteglad är jag.
J-ä-t-t-e-g-l-a-d.

Fast jag är ju oxå lite ledsen för hennes skull.
Det är ju kanske lite för kallt att ha dessa utomhus nu.
Synd.
Verkligen.
J-ä-t-t-e-s-y-n-d.

Kommentarer
Postat av: Tove

hi hi hi...så glad är jag också!!!!!!! Soooo pretty!!!
Luv ya

2007-10-15 @ 14:46:14
Postat av: Helle

Luv ya right back!...Fast du köper dyra designerskor:)

Postat av: Tove

Jo de var lite dyra men mor o bror tittade på andra skor som var betydligt dyrare i affären så när jag sa vad mina kostade så var det liksom inte så farligt andå...ja ja allt är ju relativt. Är hemma o är sjuklig så jag kan behöva mina fina skor som uppmuntran.

2007-10-15 @ 15:18:41
Postat av: Helle

Stackars du! :( Hoppas du kryar på dig..Manolo kanske hjälper till:)
Kraaaam!

2007-10-15 @ 15:29:20
URL: http://holyhelle.blogg.se
Postat av: Debbie

Fy fan. Säger bara det. Fy fan.

2007-10-16 @ 16:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback