Illa

Ikväll är jag så bitter att jag knappt orkar skriva ett inlägg.
Varför?
Let me know when you find out, säger jag.
Det blev inte bättre av att jag fick logga in typ 14 ggr för att komma fram till "nytt inlägg-sidan" för att skriva inlägget som jag inte orka skriva.
Ja precis.
Men klassfesten, som inte blev nån klasspest, utan faktiskt var riktigt trevlig gick bra.
Men i helvete att jag organiserar nåt 20-årsjubileum.
Det finns gränser även utan läkare.
Gud va jobbig jag är.
Jag är t o m trött på mig själv. Borde iof inte tagit med nåt "t o m " i den meningen men det var ju typ ingen mening med att inte säga det om jag inte skrev det i den meningen.
Ja, ni ser.
Skitjobbig.
På tal om det så började jag jobba idag.
Stackars fattig student som man är är ser man fram emot lite extra cash... tills man inser att man kommer förlora alla bidrag(tack för den här tiden Fredrik, skönt att jag kunde hjälpa till med flinten) samt att man kommer behöva pröjsa mer skatt och alla andra jävla dretavgifter.
Men pro bono känns ju fint för framtiden.
Jag har det ju så bra ställt ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback