Vatten på min kvarn...

Tack Aftonbladet för den här rubriken:
Studie: Svenskar riktiga gnällspikar

Det handlar visserligen om att man gnäller på jobbet men jag tror att det går djupare än så.
Vi är näst bäst(?) i världen på att gnälla tydligen.

Jag drar slutsatsen att det ligger i vår natur. Vi kan inte hjälpa det.

Ytterligare reflektion:
Det var ju jävligt typiskt att fransmännen skulle hamna före oss! Men så är det ju alltid. Vi får fan aldrig hamna först tydligen!!!
Inte i ESC, inte i jävla hockeyn..inte ens gnäll-listan kom vi högst på!
Den enda jävla trösten är att  Serbien inte kom med på listan. HA!

Kommentarer
Postat av: rosenblom

och tydligen var du tvungen att hinna länka till den artikeln före mig! va fan! ;-)

Postat av: Helle

Hehe:)

2007-05-16 @ 17:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback