Värme i fjärran

Vet inte hur bra det syns men bakom buskarna står det en fjärrvärme gubbe och lägger ner rör.
Om bilden är lite mörk så beror det på att när den togs så var klockan KVART ÖVER 9 PÅ KVÄLLEN!!!!!

image41
Allvarligt talat!! 
I skrivandets stund håller farbröderna(som jag för övrigt hörde skrika något om att "det kliar i röven" till varandra alldeles nyss) på att börja gräva upp nästa tvärgata.

Jag vet nu varför det heter fjärrvärme.
Det är för att det tar så förbannat låååååååång tid att få det.

Kommentarer
Postat av: K

Ja. Hatar alla typer av hantverkare. Varför får de jobba precis när som helst på dygnet när inte jag får???

2007-05-04 @ 08:32:51
Postat av: Anonym

Eller hur!?!?!
Varför får dom föra oväsen 21.15 när inte jag får det??
Dåligt.

2007-05-04 @ 09:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback