Rätt lesbisk kampsång vann?

Herreguud! I´m lost for words...nästan.
(Ja, min reaktion kommer sent men det beror på bortavaro)
I aftonbladet skrev de nåt om att Eurovision har dött.. Kan inte annat än att hålla med.. Däremot har ju
Eurovision (only for the eastern european countries beacuse we only vote for eachother) songcontest uppkommit!
Ja, hon var ju inte värst serbiskan(va hon nu hette) men det var fan inte långt ifrån..
Och varför hade de anställt Ulf Ekman & Runar som koreografer?!?!
Vad var grejen med handpåläggningen? Only God knows..Och Uffe&Runar då tydligen.
Förlåt Serbien men det här är faktiskt hysteriskt roligt:
image53
Nästan samma glajor, lugg och härligt livfulla blick.
Skönt ialla fall att segern gick till henne och inte till den ukrainska tant-farbrorn som hade fått en discokula tappad på huvudet.. Nästa år skickar vi Pay-Tv.
Någon som kommer ihåg?
Nä, tänkte nästan det.
image54
Borde funka. Få dom att sjunga lite på serbokratiska så är vi nog hemma!

Vill även skicka en känga till jävla skit-Kanada som knockade ut Sverige i hockeysemin igår och som i skrivandets stund leder över Finland! Heja Soumi!!
Bajs på er!
Hoppas ni far in i sargen och bryter smalbenen allihop!

Och nä..29 bast behöver INTE betyda mogen!

Kommentarer
Postat av: rosenblom

Jag har skrivit för mycket om det där med röstningen så jag har väl tappat udden i mina argument. orkar ärligt talat inte bry mig mer. förrän om ett år då såklart.

Ett skitband från Sverige? Men då kan du ju inte föreslå pay-tv. De är ju så mycket sämre än så! Haha. Nä. Kul att nån minns dem. Har väl varit med två gånger, så tredje gången gillt nästa år. "trendy discotheque" är ju en klockren esc-låt.

Postat av: rosenblom

förresten. fantastiskt, i det närmaste värt en eloge att ens orka bry sig om ishockey-vm... ;-)
http://rosenblom.blogg.se/1178689731_ishockeyvm.html

2007-05-15 @ 23:43:57
URL: http://rosenblom.blogg.se
Postat av: Helle

Det var precis den låten jag tänkte på faktiskt!!:)
Mja, hockey-vm ja. Man brukar ju vara rätt så trött på hockey när elitserien är slut men eftersom FBK åkte ut i semin hade jag väl inte bitchat klart!:)

2007-05-16 @ 13:45:44
Postat av: rosenblom

haha! överraskande bra ändå för att vara Färjestad får man väl säga! ;-) och framförallt så rättvist. äntligen missade de en final!

2007-05-16 @ 14:22:02
URL: http://rosenblom.blogg.se
Postat av: Helle

Hmmpf! Ingen kommentar! :)

2007-05-16 @ 14:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback