Pessimist - Javisst!

Kom hem för en stund sedan.
Kunde inte köra in på gården, det fanns nämligen ingen bro där. Bara vallgraven där fjärrvärme-rören ligger.
Inte särskilt förvånad. Parkade hos grannen.
Vände mig mot fjärrvärmegubbarna med en uppsyn som helt uppenbart sa:
"Hur jävla lång tid ska det här ta den här gången då!?!?!? Hmmpf!"
Jag hann dock aldrig säga nåt innan den ena gubben sa:
-En halvtimme till ungefär..(och sen kom det bästa)..sen slipper du den här bron....
Döm om min förvåning..Ja, de är ju inte klara med arbetet förrän i november men det vore ju skönt att veta att man får lämna/komma in på gården när man själv önskar!

Typ 10 minuter har gått nu så vi får väl se..

... Som den sanna pessimist jag är så tror jag det inte förrän jag har sett vallgraven igenfylld.
Seeing is believing!!!

Rapport följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback