Netjunkie

Igår dog the (third)love of my life.Den är icke mer. Eller ja, man kan säga att den är nedfryst i väntan på att bli återupplivad.
Ja, jag pratar om datorn.
Trots ihållande återupplivningsförsök från mig& datasupporten på länk(läs:darlingen) hamnade den till slut i koma och ligger nu i respirator i väntan på en bättre kirurg( = darlingen kommer hit).
Fällde en tår (läs hulk-grinade) och sörjer nu stilla.

Sov jättedåligt, vaknade imorse och fick ångest då jag inte kunde utföra min morgonrutin( direkt från sängen till datorns on-knapp).
Insåg med ens vilken jävla netjunkie jag är!!! Kan inte sova en hel natt utan att få abstinensbesvär och när jag vaknar på morgonen måste jag ha en fix med en gång!!
 Tragiskt.

Som den IT-guru jag ändå är kunde jag inte ge upp hoppet utan drog fram sonens bärbara(ja, HAN har en sån) och lyckades(till min stora förvåning) installera bredbandet på den!!!
Aaaaaaaah..Trippin´man....

Online.
On the go.
UPPKOPPLAD!!!!

Lovely.

Kommentarer
Postat av: Kakan

Känner mig liksom kluven. Grattis och sök hjälp. Eller nåt. Grattis. Och sök hjälp.

2007-05-23 @ 22:04:12
Postat av: Helle

Äscht. Vi sitter i samma båt, du & jag! Hymla inte!!:)

2007-05-23 @ 22:13:15
Postat av: rosenblom

välkommen tillbaka... och sök hjälp ;-)

Postat av: Helle

Ska NI säga!! Ni är PRECIS lika illa däran som jag!!!:)

2007-05-23 @ 23:17:04
Postat av: Kakan

Visst, visst, jag och Rosen är illa... med DUUUUU!!! Sök hjälp nu Helle, innan det är för sent.


Och du!? Grattis...

2007-05-24 @ 08:51:06
URL: http://debbiemcgee.blogg.se
Postat av: Helle

Det ska jag..vad hette den där datorabstinens-terapeuten som du gick till?
Haaaaaaahahahahahhha..hehe.

2007-05-24 @ 09:06:43
Postat av: rosenblom

haha... jag dementerar alla lögner om mig! det är värre än så ;-)

2007-05-24 @ 20:28:59
URL: http://rosenblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback