Men å andra sidan..

..så fick jag tillbringa lördagskvällen hos min darling..
Maria&Lucas ställde upp som barnvakter och jag, spontan som vanligt*, tog lilla renaulten och tokfor till hufvudstaden!
Där vankades det myskväll..Vi ansträngde oss och gjorde potatisgratäng(ja, det är ansträngande!) med en gôrgo kôttabete te..och tomatsallad och vitlöksklyftor...rödtjut till..MUMMA!!!
Inget ont som inte har nåt gott med sig alltså.
Nu var det ju inte Serbien som kom med god mat och vin till oss men eftersom älsklingen befann sig i sagda land ett tag förra året och numera är hemma därifrån så kan man ju kanske säga att....Nä..kanske inte...
Det kanske var lite för långsökt även för att vara jag..?..
Jaja. Skitsamma.

image55       Som sagt: Kom igen FINLAND!!!!!        image56







(* läs kontrollfreak)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback