Med släp till tippen..

Idag har jag kört med släpkärra.
Känner mig både kâârig( typ som en karla-karl på värmländska) o fräsig bakom ratten på den STORA volvon och med släpet hängande bakpå.
Inget sånt där litet bobbycar-släp heller. Nä, ordentligt te-taget.
Åkte till tippen och krånglade mellan både fjärrvärme-avspärrningar o andra bråkiga bilar på tipp-stationen åsså hem igen...
 Jag skulle inte kunna backa en millimeter med släp men det hör liksom inte hit!
(För till tippen o tillbaka kan man åka utan att behöva backa en enda gång! )
Det är dessutom extra roligt för att min far får stora skälvan när jag ska ut o köra fast han aldrig har sett mig köra med släp.. ..
Och det går hur bra som helst för jag är sååå kârig!
Å duktig.
Å fräsig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback