Löpare&skåpsluckor

Så. Färdigglaserade brownies.
Känner mig sjuuukt duktig. Imorrn ska jag fixa tårtan.
Just det. Yours truly klättrar ännu ett år på åldersstegen imorrn..MEN(!) jag är fortfarande bara i tjugoårsåldern..
..ett år till i alla fall.
Och just det, jag får oftast visa leg både på bolaget och t o m ibland när jag köper cig!
Man ska vara 18 för att köpa cig så det måste betyda att jag fortfarande ser ut som 17 ibland.
Om det nu är bra vet jag inte..men i alla fall!
Jaja. Whatever.
Måste ju visa upp mina nya fina löpare som jag fick av svärmor!
Titta:
image49
Fina va?
Och kolla va snyggt de matchar mina skåpsluckor!!!
image50
Sjukt nöjd!

Kommentarer
Postat av: pappersdrake

någon verkar ha slagit dig hårt i huvudet med en präktig-pinne... slå tillbaka med en sjuk-humor-och-en-massa-rödvin-och-menthol-cigg-pinne så ska du se att det värsta ger med sig. lycka till önskar doktor Desmeules (som i sin värsta fas av präktighet strök sin dåvarande pojkväns/nuvarande mans strumpor!)

2007-05-14 @ 22:36:27
Postat av: Helle

Jag har fan inte sagt ett ord om strykning! Jag avvisar bestämt detta påhopp om att jag skulle stryka nåt. Jag bakade med olika färdig-mixer från Kungsörnen och är det nån jag vet lagar (god) mat i 190 så är det du pappersdrake...DU!!!
Om jag har blivit slagen med nån pinne så är det ålderspinnen(eller ev nån annan sjuk sexuell grej och inget jag tänker stå för) eller nån form av trevligpinne inför mina gästers besök.
Jag förnekar å det starkaste att jag blivit slagen med nån präktigpinne. Icke, säger jag. ICKE!

2007-05-15 @ 00:23:41
Postat av: pappersdrake

hrrmpf! löpare och bakning (kungsörnen mix eller icke) = präktigpinnepräktigpinnepräktigpinne
matlagning är dock en ädel konst! strykningen har jag dock aldrig anklagat fröken för och jag skäms när jag tänker på denna mörka period i mitt eget liv. nu får fanimig karlsloken stryka sina egna kläder...

2007-05-15 @ 12:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback