HolyHelles HobbyHörna

Är livet utanför ERT arbete/sysselsättning trist och ofullständigt?
Känns bristen på egna intressen krävande och ångestfylld?
Har NI svårt att hitta en meningsfull hobby som innebär att ni får krascha saker helt lagligt?
Search no more! Holyhelle ger ER svaret på en rolig(tror jag) och aggressionsdämpande hobby!
Svaret är: Lama V 3!
↓↓↓
image44
För ynka 1000-lappen blir den ER och ni kan krascha den så mkt ni vill utan att någon begär att få er nagelsax eller fotfil i tron att ni är en terrorist.
Darlingen inhandlade sin idag. Den ser numera ut så här:
image45
(Notera rotorbladen)
Misströsta inte! När, inte om, den krackelerar finnes reservdelar att inhandla till lagoma priser så att DU kan underhålla din hobby!
Gör som jag - tveka inte!!

Låt ER pojkvän köpa en idag!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hm... jag kanske ska köpa en till Emma? :P

Postat av: Bloggarn

Det tycker jag, så kan du oxå få leka lite ibland!
Va roligt att du kommenterade min blogg..Läste din! Jättebra!
Allt bra hoppas jag?

2007-05-08 @ 23:11:54
Postat av: Cakes

Haha. Klart killen ska ha en helikopter!

2007-05-09 @ 16:46:52
Postat av: Helle

Tycker jag med!! Så jag oxå kan få prova! Hehe.

2007-05-09 @ 19:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback