Heureka!

Jag har hittat det!! Vårt bidrag till ESC nästa år!
Tyvärr(med betoning på tyvärrr!) är ju låten redan publicerad men författarna kan säkert komma på en till dretlåt i samma genre.
Tillkommer en liten solskenshistoria om två personer som la ut en låt på myspace och sedan tog det bara 4 dagar innan flera skivbolag nappade på låten med "lägereldskänsla" som kompositörerna uttrycker det..
Denna väääl genomtänkta låt med sååå mycket känsla skulle nog kunna komma långt tror jag!

Lyssna själv..om ni törs..

sommar varje da


Det måste verkligen vara brist på musik i Sverige..

Kommentarer
Postat av: Kakan

Det va fan det värsta jag nånsin...

2007-05-16 @ 16:32:48
Postat av: Anonym

Kryp under filten med lite ost och ett kex. Det är sommar varje da och jag är så gla... DET MÅSTE VA ETT SKÄMT!!!

2007-05-16 @ 16:34:36
Postat av: Helle

Ja, man kan ju verkligen hoppas det!!!!
Vidrigt!!!!

2007-05-16 @ 16:36:19
Postat av: rosenblom

shit. hur lyckas du hitta denna! "lägereldskänsla" - hur är det möjligt utan ett riktigt instrument???

Ukrainas esc-låt är smått genialisk jämfört med denna!

tyvärr verkar texten inte längre spela den minsta roll i musiken längre.

Postat av: Helle

Hittade härket på aftonbladets karlstads-site. Bläääää..Gå in o kolla artikeln:
http://www.aftonbladet.se/vss/karlstad/story/0,2789,1071207,00.html

2007-05-16 @ 17:51:47
Postat av: Kakan

Äh, erkänn nu Helle. Det är ditt hemliga projekt som sett dagens ljus. Erkänn!!!

2007-05-16 @ 18:00:46
Postat av: Helle

Jamen va fan..Om du ska hänga ut mig så där kan du väl ändå stå för att det är din text!?!?! Trodde vi var två om det här?
Trodde vi hittade känslan tillsammans när vi satt där vid lägerelden och grillade korv och åt minestrone-soppa..Kände inte du det då? Jag trodde att det var du & jag mot världen?

2007-05-16 @ 21:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback