Helle goes modeblogg

Jag har förstått att det är väldigt inne att skriva modeblogg, därför tänkte jag bjuda er kära läsare på ett smakprov av mitt osvikliga fashionsense!
Ska nedan redovisa vad en women of today behöver för att känna sig beväm i hemmet en pissig fredag som denna när regnet öser ner. Som vanligt.
En grej bara, jag vet att många modebloggar har typ hjärtan eller stjärnor istället för punkter i punktlistan men jag tycker att det känns lite ute,lite april-06 sådär. Nä, nu är det retro-punkten som är het igen.

Då så.
image67

  • Vit fleece-tröja med röda detaljer, McKinley. Årsmodell -04 Något noppig men skön
  • Svarta mjukisbrallor H&M Inköpta sommar-05, Härligt slitna med färdiga "knän" efter tvätt
  • Bomullslinne med dödskallemotiv, KappAhl

Accesoarer: 

  • Gummisnodd, brun H&M runt det otvättade, "busiga" håret.

Denna outfit kan med fördel kombineras med ett par fårskinnstofflor eller raggsockor av valfritt slag.
Sjukt hett på hemmascenen.

Stay tuned for more lifechanging tips!


Kommentarer
Postat av: pappersdrake

äntligen en modeblogg jag faktiskt kan tänka mig att läsa! var lite rädd att jag skulle behöva döda dig... tills jag så bilden alltså... så nyskapande, så 25/5 2007...

Postat av: pappersdrake

såg menar jag... lite småbakis...

2007-05-25 @ 10:35:55
URL: http://pappersdrake.blogg.se
Postat av: Helle

Tackar ödmjukast! Känns väldans trendigt.
Jaså, blev du fastskruvad igår? Hehehe..

2007-05-25 @ 10:48:28
Postat av: pappersdrake

in a big way!

2007-05-25 @ 11:56:20
URL: http://pappersdrake.blogg.se
Postat av: Helle

Gött det!! Ska nog oxå bli lite skruvad ikväll tror jag..

2007-05-25 @ 14:32:07
Postat av: Kakan

Du borde bli kläddesigner! Vilken känsla, vilka snitt, vilka fäger! En Cavallisk doft och en nästan Armansk feel för materialval. Bravissimo!

2007-05-26 @ 07:08:46
URL: http://debbiemcgee.blogg.se
Postat av: Helle

Har länge funderat i de banorna faktiskt... men jag känner att jag tjänar(läs lånar) så bra på att vara student så..Nää.
Nu till en heeeeelt annan fråga..Vafaaan gör du uppe så tidigt på en lördagmorgon??
Eller kom du precis hem då kanske?

2007-05-26 @ 11:17:41
Postat av: rosenblom

could use a lifechanging tips - NU!!!
låt det inte handla om mode dock!!!

2007-05-26 @ 23:35:08
URL: http://rosenblom.blogg.se
Postat av: Helle

Då kan jag nog inte hjälpa dig tyvärr..eller ja, det beror ju på vad saken gäller..Hehe.

2007-05-27 @ 20:47:31
Postat av: CarroBarro

jag är stum - vilken djärvhet, vilken karisma

2007-05-28 @ 13:36:21
Postat av: Helle

Äscht, det var bara nåt jag hade i garderoben!:)

2007-05-28 @ 16:18:39
Postat av: Åsa

Muahaha, roligaste modebloggen ever! I will stay tuned!
:D

2007-05-29 @ 06:45:36
URL: http://ingefrid.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback