Helle goes modeblogg 2

F´låt.
Jag vet att det här ser illa ut efter mitt "smått" ironiska inlägg angående modebloggar..
..men jag måste bara posta ett kort på min nya värra!
image72
Är den inte snygg!?!?!
Så där lagom lätt och bylsig.. I like!
Tack Vero Moda!
(Ok, nu gjorde jag visst saken värre(värra..hahahahaaha) genom att yttra inköpsstället..men ändå)
Till mitt försvar vill jag säga att inte mycket annat har hänt i mitt liv idag. Annat än the purchase vill säga.

Annars skulle jag inte säga flaska(väska) om mode.
Det är bara att rycka på axel(remsväska)n och gå vidare..
Modebloggar är ju inte riktigt min bag...

Tack.
Och förlåt.

Kommentarer
Postat av: DMG

Snygg. Mycket snygg. Väskan alltså. Torr. Mycket torr. Du alltså.

Postat av: Helle

Taaaaaaaaaaaaaack:)
Till båda.

2007-05-30 @ 22:09:34
Postat av: Arnes kärleksbarn (moder okänd)

bylsig väska att kombinera med bylsig klädsel från förra modebloggen? om man skriver blogg om dålig hockey, heter det Modoblogg då? mooahahahahaaaa!

2007-05-30 @ 22:18:25
URL: http://pappersdrake.blogg.se
Postat av: Helle

Oh my god!! It´s spreading!
Arne är ÖVERALLT!!
Och dessutom är det jävligt dags för ett nytt inläggg biiatch!
Puss

2007-05-30 @ 23:01:31
Postat av: Helle

Ok. Du kan bortse från ovanstående kommentar om inlägg. Två på en dag!?
I´m impressed!
Och nöjd.

2007-05-30 @ 23:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback