Fööör mogen för min ålder????

Hur faaan är det möjligt!?!
Har tagit ett test..Hittade tipset på
Åsas blogg.
Resultat:

Din vuxenpoäng är: 19.7


Din ålder borde vara 36.6 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse  (VA!?!?!!?!..Hur fan gick detta till?)

Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
 
Tips på saker att göra för att få mindre poäng
  • Börja drick öl.    (Eeeeh..frågan var om jag drack vin på krogen..Jag dricker båda, tack!)
  • Åk till Hultsfred, dvs festivalen, inte staden. (Det är ju inte så att jag aldrig varit där..var bara 10 år sen sist..)
  • Flytta ihop med några kompisar. (Kollektiv är inte min grej..det känns så -90....Kom inte på nåt bättre)
  • Ge dina krukväxter till grannen. (Har i princip bara garderobsblommor..dom dör ALDRIG!)
  • Sälj din bil, det är omiljövänligt.(Så fan heller!! Då är jag hellre vuxen&mogen)

Jaja..se hur det går för dig här.


Kommentarer
Postat av: Kakan

Jag blev 31. Det va ju ett jäääävligt roligt test...

2007-05-21 @ 23:12:01
Postat av: rosenblom

27 kan väl va godkänt. Men när jag ändå börjat gnälla idag, förbannat löjligt test! Hälften av frågarna gick ju inte att svara på överhuvudtaget.

Postat av: pappersdrake

Själv fick jag tips om att jag skulle köpa bil och skaffa sambo om jag inte redan hade det... eeeh va? 31,7 år var jag ialla fall dåra...

2007-05-22 @ 10:08:43
Postat av: Helle

Nä, frågorna stämde väl inte till punkt o pricka..Blir ju tydligt eftersom min vän pappersdrake är GIFT!!

2007-05-22 @ 10:33:34
Postat av: knutte

va fan visst är jag lillgammal men
34,7 är väl lite å ta i.... de gav mej samma råd som du fick ...helvete hade jag tagit husvagnsemester i österlen så kan jag förstå men jag tog resa till kos men likförbannat stod det tagga ner och beställ en resa till kos istället du har alldeles för höga poäng ..j************vla F*****tt-test

2007-05-22 @ 12:07:54
Postat av: Tove

Dumt jäkla test jag skrev ju in att jag inte hade ica kort o ingen bil ändå skulle jag slänga o sälja dem hmmm tror inte riktigt på de! Vi är så unga så!!!! Inte en dag över 23 eller hur. kram

2007-05-23 @ 14:33:07
Postat av: Helle

Ooooh ja, jag är fortfarande i tjugoårsåldern! I typ 11 månader till..

2007-05-23 @ 16:47:20
Postat av: Teija

Jag blev bara 22,5 år... faan kanske ska jag fortsätta dejta småttingar... kanske det som passar min ålder... ;-) kul test...

2007-05-26 @ 22:54:20
Postat av: Helle

Klart du tyckte det var kul som bara blev 22, din omogna fan! :)

2007-05-27 @ 20:37:25
Postat av: Jay(grannen)Ee

va faan vi är ju lika gam.. ja mena unga du och ja =)

2007-05-29 @ 18:33:53
Postat av: Helle

Hehe..Jaså, blev du oxå 36 år ung i testet?

2007-05-31 @ 10:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback