Dagen D

Just just. Idag är det dax att tömma ut all kunskap man har matat in i hjärnan och få ner det på pränt. 
Känner redan en antydan till skrivkramp i höger arm..
Oroväckande.
(Har även lite blackout-känningar i bakhuvudet)
Nåväl. Efter gårdagens studiemaraton(se nedan) torde man klara av det!
image40
(Elin å Teijalainen i grupprummet med aaaaaaalla dom spännande böckerna!!)

Gäller att se ljuset i tunneln.

Eller det ljusa ölet i tunnan...som ska inmundigas på ballen ikväll i sällskap med kärleken.
Myyyyycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Kakan

Myyyycket bättre. Öl på ballen alltså. Med da love. Har förresten lagt upp den fina bilden på dig och mig på min myspace. Hoppas det är ok! myspace.com/kakansthlm

2007-05-04 @ 08:32:10
Postat av: Helle

Of course OK. Då var jag oxå spegla mig i glansen av din stjärnstatus!

2007-05-04 @ 09:25:14
Postat av: Anonym

Eller får. Inte var. Just det, jag FÅR.

2007-05-04 @ 09:25:37
Postat av: Kakan

Ja, min stjärnglans är ju... glansig...? Hmf. N ligger du säkert sked i soffan din jävel. Orättvist!!!

2007-05-04 @ 20:47:50
Postat av: Anonym

Nä, men jag stog nog o hånglade i köket. Hehe.

2007-05-05 @ 09:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback