Cleansing milk för hjärnan

Jodå, jag lever. Men det är knappt.
Pluggar för en monstertenta som går av stapeln på fredag.
Ja, den kanske inte är sååå monstrig egentligen men just nu känns det så.
Tycker att jag läser&läser men ingenting fastnar!! Det är som jag trodde - jag kan nog inte lära mig nårt mer nu.
Jag har uppnått min högsta hjärnkapacitet!! Gaaaaaah..jag har ju två år kvar!!!!!!
Tror att det är dags för en hjärnrensning snart..måste jag verkligen kunna pq-formeln eller algebra?
Jag menar, jag kan väl lära mig det igen sen när sonen kommer i den åldern?
Vid det laget har jag säkert fått Alzheimers på riktigt så då spelar det förresten ingen roll!
Och tänk bara på alla pinsamma, ångestfyllda minnen man skulle kunna leva utan!!!
Så. Borta. Det jag inte kommer ihåg har inte hänt!
Gud, va skönt det skulle va!
Nåja, återkommer nån gång framöver..
Om jag minns mitt lösenord vill säga.

Ps.Håll tummarna på fredag mellan 14-18. Ja, jag vet!! Vilken jävla skittid att lägga en tenta på!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kakan

Det kommer ju gå råbra! Men jag håller med, vilket jävla straff att lägga en tenta så!

2007-05-03 @ 08:11:20
Postat av: Hellepelle

Eller hur!!?!?!

2007-05-03 @ 14:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback