What´s with the pain?

Har ju som bekant drabbats av flunsan för första gången sedan dackefejden(läs:sedan -92 när jag skulle vara prao en vecka på busskarosseriet i Säffle och hade en handledare som ville att jag skulle kalla honom för Kôrven men det är en helt annan historia*).
Är betydligt bättre men jag har svårt att glömma smärtan jag(och min kärlek som drabbades samtidigt..uuuuuuuundrar varför?????) genomled. Fyyyy fan vad ont det gjorde!
Det är fan skönare att föda barn!! And I would know.
Man kan inte sitta, ligga, gå eller stå..Jag försökte ligga i fosterställning o kvida men inte ens det hjälpte!
Man har ont ÖVERALLT. Min baby konstaterade i söndags morse att han t o m hade ont i ögonen..Jag ömmade i hårbotten..
Can´t help but wonder: Why God? WHY!?!?!?
Så jag ringde oraklet på området - mamma(Har jobbat på apoteket sedan Sundsvall brann ungefär.)
Hon visste inte  exakt men tipsade om sjukrådgivningens
hemsida .. Läste lite men hittade inte vad jag sökte.
Däremot stod det : "Smärta kan vara en varningssignal som talar om att något är fel i kroppen.."
Näääähäää!?!..Kyparn! Kan vi få lite IQ till bord 5, tack?
I alla fall så bollar jag ut frågan: Varför får man ont i kroppen när man får influensa eller feber?
Svar mottages tacksamt.
Hade gärna fortsatt leta på nätet..men det är House på 4:an nu.

* Slapp Kôrven för jag fick influensan på måndag eftermiddag och var sjuk heeela veckan lång. Trist. Verkligen.

Kommentarer
Postat av: pappersdrake

Syster Anna svarar:
Det är inte på grund av influensan/febern man får ont i kroppen - det är på grund av att kroppen sörjer för att den inte orkar inmundiga lika stora mängder sprit, kaffe och cigg som den brukar. Kroppen gråter över detta vilket kan medföra värk så mitt bästa tips är att trotsa sjukdomen och bädda ner sig med ett helrör vodka och en limpa marlboro menthol (mentholen lindrar dessutom eventuella halsbesvär)

2007-04-04 @ 11:21:26
Postat av: Anonym

Jahaaaaaaaaa, ja men det låter ju väldans logiskt faktiskt!

2007-04-06 @ 17:07:06
Postat av: pappersdrake

fullständigt logiskt faktiskt! ja jag kan då inte komma på någon bättre förklaring...

2007-04-06 @ 19:30:00
Postat av: Helle

Nä abslout inte jag heller..Varför frågade jag för!?!

2007-04-10 @ 17:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback