Mitt heeeelt nya liv!

På måndag ska jag börja mitt nya liv!
Nyårslöften är överskattade! Nä, i och med att Sälen-semestern börjar ska jag leva på ett helt annat sätt.
En vit vecka!
(Det vill säga om det är nån snö kvar)
Jag ska:



  • Inte motionera - Ok. Jag ska åka skidor men det är ju kul så det räknas inte.

  • Dricka alldeles för mycket.

  • Inte sluta röka, av två anledningar;

  • 1)Så att jag inte blir slav under dygden - Lätt hänt! 2) Av hänsyn till övriga 5 individer i stugan.

  • Äta onyttig mat, varje dag nästan. Nä, förresten. Varje dag.

  • Äta för mycket godis

  • Sova alldeles för lite

  • Göra av med alldeles för mycket pengar

  • Plugga alldeles för lite

Oj oj, när jag kommer hem kommer jag nog behöva belöna mig lite! Kanske med lite shopping, en god middag med gott att dricka till och en cig på maten..en fin efterrätt oxå kanske. Sen behöver jag nog vila från studierna en stund dessutom.
Det kostar på att börja ett nytt liv!


Kommentarer
Postat av: Kakan

Du har det inte lätt du... ;)

2007-03-13 @ 23:35:43
Postat av: Anonym

Nä fy faaan..stackars mig!!

2007-03-14 @ 21:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback