Klippkort

Jaså. Min kropp är tydligen på väg down memory lane vad det gäller sjukdomar o kroppsliga besvär (eller så har jag blivit så gammal att det börjar om).
Först influensa och idag näsblod för typ tredje gången i hela mitt liv. Tror jag var typ 5 år första gången, kanske 19 andra..
What´s next? Vattkoppor? (nej, det heter inte VATTENkoppor) Påssjukan? Blöjexem?
Man är inte immun mot nånting nuförtiden, det är tydligt det. Det är nog växthuseffektens fel.
Dax att skaffa klippkort på sjukan!

Jaaaaa, jag vet mycket väl (tack vare
www.infomedica.se) att man kan börja blöda näsblod när man är förkyld eller har petat sig i näsan men man kan väl få vara lite bitter när man har chansen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart ska du va bitter, syster! Och näsblodet va nog bara ett litet hål i hjärnan. Inget att bry sig om... PUSS!

2007-03-29 @ 18:32:22
Postat av: Helle

Taaaaaaaack. Nu känns det MYCKET bättre!

2007-03-29 @ 19:22:16
Postat av: Kakan

Men ett hål i hjärnan... det är ju inget. Det hade ju kunnat va nåt farligt!!!

2007-03-29 @ 23:07:02
Postat av: pappersdrake

Själv har jag fått ett intyg på att proverna på min hjärna visade att jag inte har någon allvarlig sjukdom vilket folk i min närhet (så även jag) starkt betvivlar. Eric tycker att jag ska rama in det. Intyget alltså, inte hjärnprovet.

2007-04-04 @ 11:16:46
Postat av: Anonym

Vem betalade du för att få det på papper?
Luktar muta lång väg!

2007-04-06 @ 17:06:19
Postat av: pappersdrake

ja eller hur?! de kanske bara ville vara snälla... en liten vit lögn månne...

2007-04-06 @ 19:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback