Infarkt - det nya svart?

-Ja hej, Jag skulle vilja ha lite internet tack.
-Tyvärr, det har tagit slut...

Enligt Aftonbladet
(Jaja Elin -JAG VET! Men det står faktiskt att det är Sveriges nyhetsportal så va fan!)så tar internet snart slut. YouTube tar tydligen 35% av all utnyttjad bandbredd. Tja, YouTube är ju sjuuukt roligt!
Men det som är ännu roligare är det som Aftonbladets reporter säger i artikeln: "I värsta fall kan Internet drabbas av närinfarkt och då slutar det fungera"..
Nätinfarkt!?!? Är det jag som är blond ända in i roten(det vore visserligen inte första gången)men  finns det ordet!?!?!
Är infarkt det nya svart? Eller det nya "chock"?
"Melodifestivalen drabbad av nakeninfarkt"
"Dansinfarkt i Let´s Dance?"
"Riksbanken varnar för ränteinfarkt "
Eller varför inte "infarktschock"..eller "chockinfarkt". Då blir det riktigt fläskigt!

Äsch..Internet är ändå bara en fluga.

Kommentarer
Postat av: Kaka

Det jag alltid sagt. Internet är en hype. Lite som axelvadden. Soon be gone.

2007-03-07 @ 23:23:17
Postat av: Helle

Japp. Det är lite som ett one-hit-wonder kan man säga.Ska sluta blogga och börja faxa.

2007-03-08 @ 07:27:18
Postat av: Kakan

Ja, faxen är sjukt het. Och trådtelefonen! Och video. VHS! Sjukt hett!!!

2007-03-08 @ 11:35:04
Postat av: pappersdrake

läsarna rasar över sexchocksnätinfarkten - så undviker DU att drabbas. Vi har hela listan.
För övrigt har jag hört att Betamax är det nya svarta.

2007-03-08 @ 13:40:21
Postat av: Kakan

Ävdar fortfarande att Pensionssparande är det nya svart... Ah! Inspiration! En ny blogg.

2007-03-08 @ 16:28:58
Postat av: Helle

För att inte tala om hur het smörgåsgrillen är!?
Oj oj oj! Ska vi ses på en glace-au- four och sprätta upp våra stentvättade, uppvikta jeans i helgen? Snitsa till det med en kir oxå kanske?

2007-03-08 @ 17:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback