Den torra humorns kollaps

Neeeeeeeeeeeeeeeeeej!!
När jag öppnade Sveriges nyhetsportal imorse var det hät det första jag såg
HEGERFORS KOLLAPSADE
Huga, vad rädd jag blev!
Arne hade varit på väg till jobbet på cykel (garanterat ruvade han på några av sina fantastiska skämt!) när han blev lite snurrig och vände hemåt..där han svimmade vid hissdörrarna.
Arne mår bättre nu men är sjukskriven.
Det är nog bra det..så att hans sjuka humor kan bli frisk(läs: torr) igen..
Hopps! Jag är visst fullständigt frisk (läs: torr)


Se bara hur ledsen och nere han ser ut.
.image25

Krya på dig Arne!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sveriges Nyhetsportal? Är det Aftonbladet det? :)

2007-03-16 @ 18:02:44
Postat av: Anonym

Yup.

2007-03-16 @ 19:02:20
Postat av: Anonym

Nu har du inte tid att blogga va? Myser o har det bra... Men tänk på oss vars enda nöje är att läsa om andras liv!!!??? What am I to do? Choklad? Jaaaa....

2007-03-18 @ 11:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback