Borde så mycket - gör så lite...

Bestämde mig igår kväll (när jag väl började kunna se färger igen) för att vara riktigt ambitös idag! Uj uj uj, vad mkt plugg jag skulle få undanstökat! På söndag bär det av till Sälen för en veckas skidåkande(läs öldrickande)!
Så idag, då jävlar!
Klockan är nu 12.15 och jag har inte så mycket som börjat tänka på verksamhetsideér och kompetensanalyser. 
Har däremot funderat ordentligt på vad man kan göra istället. Här följer frukten av mitt arbete:
...Kollat på aftonbladet.se - minst 4 ggr hittills
...Skickat menlösa mail
...Sett på tv - men bara när jag äter...och dricker kaffe, varje kopp.
...Druckit kaffe - fem koppar
...Duschat - Peelat lite. Det var ju så längesen
...Tvättat två maskiner - Mycket underskattad sysselsättning om man inte vill plugga
...Läst bruksanvisningen till nya digitalkameran.  Visste du att "orienteringssensor" heter retningssensoren" på norska? Det står med på finska oxå men jag kan inte riktigt säga exakt vilket ord det är.
...Funderat på att rengöra springorna mellan planken i trägolvet
...Provat vilka långkallisar som är skönast under skidbrallorna(tillika fleece/ylletröja under jackan)
...Funderat över shoppinglistan till stugan

Nu ska jag städa toaletten, inte gjort sen i förrgår så det börjar bli dags nu.

Kommentarer
Postat av: Kakan

Ska du inte sortera strumplådan också? Sjukt viktigt.

2007-03-12 @ 15:29:31
Postat av: Helle

BRA idé!!
Ujuj..det ska jag genast sätta igång med. Tror även att besticklådan behöver en genomkörare!

2007-03-12 @ 15:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback