Bitterljuv tillfredsställelse

Är färdig med den bästa bok jag någonsin läst.
Sorgligt och skönt på samma gång.
Va fan skulle Stickan gå och dö för??? Det , om något, kan man kalla poetisk orättvisa!

image77

"Luftslottet som sprängdes" är så jävla välskriven att jag blir religiös.  Halle-jävla-luja!!!

704 sidor senare kan jag inte beskriva Stieg Larssons sista bok som något annat än en litterär orgasm!
Och jag är fullkomligt tillfredsställd.


Nä förresten, jag vill ha mer!
Läs, läs, läs!!!
Men börja för Guds skull (och för Stickans) från början i triologin!

Kommentarer
Postat av: rosenblom

tur att du inte är från humorns bakgård, Göteborg... då hade vi förmodligen serverats ett Helle-luja ;-)

Postat av: Helle

Hahahahaha..fan att jag inte tänkte på den! Måste vara lite trött. Torra skämt är ju i det närmaste min livsuppgift!

2007-06-06 @ 12:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback