Under the cherry-träd

image113
Satan perkele! Jävla trädjävel!

Kommentarer
Postat av: rosenblom

först kommer inget, sen kommer inget, sen... nä fortfarande inget, men sen jävlar kom fan ALLT!!
och ALLT fällde tydligen körsbärsträ´t...

Postat av: Helle

Det gjorde visst det!
Aaaaaaaaaargh!!!
Hittade dessutom ingen motorsåg. Fan.

2007-07-18 @ 21:14:02
URL: http://holyhelle.blogg.se
Postat av: Tove

men gumman ditt fina träd.Hi hi hittade ingen motorsåg det hade jag velat sett dig med en motorsåg i trädgården..jag kan komma o plundra bären inge fel m körsbärslikör;)
kram på dig från ett blåsigt kusten

2007-07-18 @ 21:31:47
Postat av: Helle

Hehe...likör säger du?
Jag är med!!
Kram från ett jävligt blåsigt KD.

2007-07-18 @ 23:14:09
URL: http://holyhelle.blogg.se
Postat av: Tove

Vi har ju bra erfarenhet av att brygga vin vi kanske ska skaka liv i vårt gamla smeknamn "vinbrudarna"??? Vore lite kul kanske med tanke på vår kommande vin o räk kväll;)Rosévin gick bra det så körsbärslikör kan väl inte vara så svårt.
Kram

2007-07-19 @ 20:40:06
Postat av: Helle

Eller hur! Fast vi siktade på vitt så blev det rosé och det sålde ju som smör i solen..
Kanske kan få till samma fenomen med körsbär. Har varit ute och plockat av skiten idag..skickade 3/4 av skörden med mamma men jag har typ 5 körsbärsträd till så det borde väl ordna sig...:)
KRAM

2007-07-19 @ 23:49:37
URL: http://holyhelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback