Sthlm-Värmland - tur&retur

Man skulle kunna tro att jag varit i obygden utan uppkoppling efter min långa bortavaro från blogg-världen.
Så är dock inte fallet.
Har ju i själva verket befunnit mig i Hufvudstaden och haft ett par lovely weeks.
De bittra inslagen kommer när jag lyckats acklimatisera mig till Värmland igen.
För lite bittert är det att vara tillbaka. Fast gött og!
Nåväl.
Ikväll nöjer jag mig med en liten fotokavalkad.

image85
En utflykt till tekniska muséet (och Cino 4 som rekommenderas!)rymde även en fikastund i solen - Darlingen&sonen.

image86
Midsommarafton var en blöt kväll trots att det inte regnade så mycket..
Två systrar bland syrenerna.

image87
Midsommarafton sponsrades av McKinley. Sara&Yours(numera brunhåriga)truly

image88
..Och dessutom av Vailent&Diesel.... Helle, Darlingen&Danne

Så. Några bilder säger mer än 1000 inlägg.
Återkommer.

Kommentarer
Postat av: rosenblom

åh va blont... åh va bittert... ;-)

Postat av: pappersdrake

angående den nya hårfärgen: FALSK MARKNADSFÖRING men snyggt.

2007-07-03 @ 13:05:49
URL: http://pappersdrake.blogg.se
Postat av: Helle

Jaja Rosen..får väl ändra min lilla undertitel:)
Pappersdrake: Taaaaaaaaaaaaaaaaaack så micket.
Blond i roten så det är ingen som kommer gå på den marknadsföringen..

2007-07-03 @ 13:38:50
URL: http://holyhelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback