Mustasch i både Trollhättan&Arvika*

På väg till Göteborg för att lämna över sonen i mormor&morfars ömma vård hann vi med ett stopp hos Lillebror med fästmö.
Lovely!

image93
Lillebror med vänner har en mustasch-tävling till deras respektives STOOOORA lycka. Not.

image94
Sonen&svägerskan i djup koncentration. Det spelas inget mindre än 8-bits Nintendo. Notera kontrollerna.
Respect!

image95image96
Lillebror&Erica har inte mindre än TVÅ väckarklockor. Praktiskt.

Nu, mina vänner, ska tant Helle på Arvikafestivalen. Gamla människan. Det öppnar dock för riktigt bittra inlägg vid hemkomst!
Till mitt försvar kan jag säga att jag faktiskt ska bedriva förvärvsarbete där ett par timmar per dag.
På akademisk nivå.
Klurigt va!

*Ja, Mustasch spelar i Arvika...bandet alltså..


Kommentarer
Postat av: pappersdrake

Gammal... HA! Min käre make får betala 150 (tror jag det var) spänn för att gå in = rabatt för 40-plussare. då kan vi snacka gammal!!

Postat av: Helle

Uj, uj, uj..det var ingen dålig rabatt heller:)

2007-07-16 @ 10:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback