Fjärrvärmen - del3741383143123

07.15: Vaknar INTE av fågelkvitter och morgonsol.
Innan jag åkte på semester började fjärrvärmegubbarna arbeta längre ner på gatan men jag blir alltmer övertygad om attt de har ett horn i sidan till MIG!

När man bryter upp en asfalterad gata resulterar det i en massa "asfaltsblock". De ser ganska tunga ut.
Tunga= låter mycket när de släpps från hög höjd.
Tunga&låter mycket= Ett jävla oväsen när ett helt lastbilsflak tippas utanför mitt fönster mitt i natten!!!!

Det räckte heller inte med ett flak, närå en 5-6 stycken tippas innan klockan slagit 8!
Ca en timme senare kommer de och plockar bort det mesta (återigen ett härligt ljud när grävskopan skrapar mot asfalten...)!?!?!
I don´t get it.
Har dom inget annat att göra?
Flytta asfaltbitar hela dagarna känns mindre produktivt men va fan vet jag?

Tror fortfarande att det är en komplott. Och vädret är med på den!
Paranoid?
JAG!?!?!

Närå..bara lite bitter.
Som vanligt.

Kommentarer
Postat av: rosenblom

de har dessutom tydligen haft semester sedan den 16e... ;-) klart de måste väsnas lite extra nu då!

Postat av: Helle

Verkar ju inte bättre...grrrr..

2007-07-04 @ 17:28:34
URL: http://holyhelle.blogg.se
Postat av: Tove

du gumman är väl inte bitter..du är ju den muntraste jag känner. Ser fram emot att se hur du faktiskt bor.Även om vi inte har åldrats en dag sen jag var hemma hos dig sist får jag väl komma över att du flyttat en våning och att det inte är sig likt...en dag kvar. SEMESTER!!!! kram smöla

2007-07-05 @ 22:35:18
Postat av: Helle

Taaaaaack..Bitter är en sport dock:)
Hoppas ni får det suuuuuperbra i France!
Kram kram

2007-07-06 @ 13:40:04
URL: http://holyhelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback